تولیدات شرکت ناب زیست تولیدات شرکت ناب زیست .

تولیدات شرکت ناب زیست

سختی گیر آب و شیر سختی گیر

سختی گیر آب

سختی گیر آب دارای قابلیت اطمینان با شیر سختی گیر است. این دستگاه کاملاً اتوماتیک با بازآفرینی دستی است. سیستم سختی گیر آب برای تامین آب نرم، بدون رسوب و بدون لکه طراحی و ساخته شده است. می تواند تا 31000 دانه سختی را بهبود بخشد. شیر سختی گیر دیجیتال پیشرفته داخلی آن امکان شستشوی معکوس دقیق را تنها در صورت نیاز می دهد و صد ها گالن آب را ذخیره می کند. این سیستم شامل شیر سختی گیر الکترونیکی دیجیتال پیشرفته، 1 مخزن رزین درجه یک، CF درجه یک (از پیش پر شده) با لوله توزیع کننده، مخزن آب نمک با تنظیم کننده سرریز.

نرم شدن آب با استفاده از فرآیند تبادل یونی

آب سخت حاوی مواد معدنی محلول به شکل کلسیم، منیزیم و آهن است. آب سخت تمایل به تشکیل رسوبات رسوبی در لوله ها، سیستم های آب گرم و روی وسایل لوله کشی دارد. همچنین توانایی حل شدن صابون در آب را کاهش می دهد و باعث تشکیل کف صابون می شود. حذف این مواد معدنی با نرم شدن آب از طریق فرآیند تبادل یونی با استفاده از سختی گیر آب انجام می شود. با عبور آب از مخزن معدنی سختی گیر آب، مواد معدنی محلول به رزین متصل می شوند و آب نرم ایجاد می کنند. با گذشت زمان، رزین موجود در سختی گیر آب تمام می‌ شود و سختی گیر با استفاده از محلول آب نمکی که از نمک موجود در مخزن آب نمک تولید می ‌شود، باز سازی می ‌شود.

مزایای یک سختی گیر آب چیست؟

·        آب آشامیدنی با کیفیت بالا تر

·        از مقیاس آب سخت جلوگیری می کند.

·   جلوگیری از لک شدن وسایل حمام و آشپزخانه و همچنین ظروف، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و لباس

·   به طور قابل توجهی مصرف صابون و محصولات پاک کننده را کاهش می دهد و کف صابون را از بین می برد.

·        هزینه های گرمایش آب را کاهش می دهد و عمر آبگرمکن را افزایش می دهد.

·        عمر آبگرمکن، یخساز، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز و وسایل لوله کشی را افزایش می دهد.

 درباره سختی در آب چه اطلاعاتی دارید؟

سختی آب ناشی از نمک های طبیعی کلسیم و منیزیم است که به درجات مختلف در همه منابع آبی یافت می شود. هر چه غلظت این نمک ها بیشتر باشد، آب «سخت تر» است. آب سخت نام خود را از این واقعیت گرفته است که این نمک های کلسیم و منیزیم با صابون و مواد شوینده واکنش می دهند و یک کف نا محلول را تشکیل می دهند و ایجاد کف را «سخت» می کنند. آب سخت نه تنها شستشو با صابون و مواد شوینده را دشوار تر و پر هزینه تر می کند، بلکه هنگام گرم شدن آب، رسوب آهکی، رسوبی سنگ مانند را تشکیل می دهد. این رسوب آهک انتقال حرارت را کاهش می دهد و تجهیزات تبادل حرارتی را برای کارکردن هزینه بر می کند و در موارد شدید مانند دیگ بخار می تواند منجر به خرابی فاجعه بار شود.

آهک چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

افزایش هزینه های انرژی: توجه مقیاس، راندمان گرمایش یا سرمایش را به طور چشمگیری کاهش می دهد و به هزینه های انرژی شما می افزاید. در بسیاری از کاربرد های صنعتی و تجاری، یک سختی گیر آب خنک کننده یا سختی گیر آب تغذیه دیگ بخار به سرعت هزینه خود را با کاهش هزینه های انرژی پرداخت می کند.

افزایش هزینه های پمپاژ و فرسودگی: مقیاس سوراخ داخلی لوله را کاهش می دهد، که باعث اختلال در جریان و افزایش هزینه های پمپاژ می شود، زیرا پمپ ها باید سخت تر کار کنند تا حجم آب مورد نیاز را تحویل دهند.

گرمای بیش از حد و نقاط داغ: از آن جا که رسوب یک عایق است، می تواند باعث ایجاد نقاط داغ روی سطوح انتقال حرارت شود زیرا گرما به اندازه کافی سریع از بین نمی رود. در یک دیگ بخار، این گرمای بیش از حد می تواند باعث خرابی بالقوه فاجعه آمیز شود، و یک سختی گیر آب دیگ بخار کارآمد را به بخشی ضروری از سیستم تصفیه آب خوراک تبدیل می کند.

طیف وسیعی از سختی گیر های آب با شیر سختی گیر

سختی گیر های آب با دریچه ‌های معروف جهانی کلاک برای عملکرد قابل اعتماد ارائه می‌ شوند. سختی گیر های آب و شیر های سختی گیر ساخته شده در شرکت ناب زیست از بالا ترین کیفیت برخورددار هستند که نسبت به محصولات ارزان تر چینی برتری زیادی دارند. برتری سختی گیر های آب و شیر های سختی گیر مجموعه ناب زیست در طول سال ها استفاده ثابت شده اند هیچ گونه خرابی ندارند. شیر سختی گیر دارای یک کنترل چند منظوره همه کاره است که امکان برنامه ریزی برای بازیابی تقاضای تایمر یا آب سنج را فراهم می کند. شیر سختی گیر تقاضا کارآمد ترین و محبوب ترین روش سختی گیری از آب است. شیر سختی گیر در واقع یک کنتور آب داخلی جریان واقعی آب و الگو های مصرف را کنترل می کند و فقط در صورت لزوم باز سازی را آغاز می کند. این امر باعث صرفه جویی قابل توجهی در نمک و آب نسبت به سختی گیر های باز سازی تایمر می شود. این شیر سختی گیر شامل یک باتری لیتیومی پشتیبان سلول سکه ای با قابلیت حمل 8 ساعته برای صرفه جویی در تنظیمات روز و زمان در صورت خاموشی است. کنترل از برق 12 ولت ایمن از ترانسفورماتور نصب شده روی دیوار استفاده می کند.

شیر سختی گیر

شیر های سختی گیر آب با توجه به نوع مخزن به دو دسته تقسیم بندی می شوند، که عبارت است از:

1.     شیر سختی گیر مخازن FRP

2.     شیر سختی گیر مخازن فلزی که همان شیر سلوولو یا شیر سلووالو می باشد.

شیر های سختی گیر مخازن FRP به دو صورت نیمه اتوماتیک (دستی) و تمام اتوماتیک دسته بندی می شوند.

·        شیر سختی گیر تمام اتوماتیک

شیر سختی گیر تمام اتوماتیک دارای 5 وضعیت، سرویس، بک واش، احیاء، پر شدن منبع نمک و شستشوی سریع می باشند. شیر سختی گیر تمام اتوماتیک پس از نصب بر روی مخازن FRP نیاز به اپراتوری ندارد و با توجه به زمان یا دبی آب عبوری تمام مراخل را به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهد. شیر سختی گیر تمام اتوماتیک یا از بالای مخزن نصب می شود یا از کنار نصب می شود.

·        شیر سختی گیر نیمه اتوماتیک

شیر سختی گیر نیمه اتوماتیک همانند شیر سختی گیر تمام اتوماتیک دارای 3 و 5 وضعیت می باشند با این تفاوت که عمل تغییر وضعیت شیر  با اپراتور انجام می شود.

انواع سیستم های سختی گیر آب و شیر سختی گیر طراحی و تولید شده در مجموعه صنعتی ناب زیست متناسب با نوع کاربرد سیستم سختی گیر آب و شیر سختی گیر و کیفیت آن، حداکثر عملکرد و حداقل میزان آسیب دیدگی را دارا بوده و قابلت انتخاب گسترده وسیعی از ابعاد و ضخامت را ایجاد می‌ نماید.

در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانید در ادامه همراه ما باشید تا در مورد سیستم سختی گیر آب و شیر سختی گیر و محل هایی که مورد استفاده قرار می گیرند، اطلاعاتی به دست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیستم سختی گیر آب و شیر سختی گیر و نحوه تولید آن و همچنین استعلام قیمت سختی گیر آب و شیر سختی گیر به وب سایت ناب زیست مراجعه نمایید.

برای ثبت سفارش سختی گیر آب و شیر سختی گیر با ما در تماس باشید: 09128714670 – 02188721092 – 02188722027

سپاس از سایت یو آپلود


برچسب: شیر سختی گیر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۳۳ توسط:شرکت ناب زیست موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده